.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات آدم‌ربایی پسربچه 9 ساله در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران، راز معمای گروگان‌گیری پسر بابلسری و قتل راننده کامیون حامل محموله شش خودرو در سوادکوه را برملا کرد.

  شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران، راز معمای گروگان‌گیری پسر بابلسری و قتل راننده کامیون حامل محموله شش خودرو در سوادکوه را برملا کرد.

سردار مسعود جعفری نسب پیش از ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اعلام اینکه در تاریخ ۱۲ مهرماه سال جاری جسد مردی که راننده کامیون بود در زیرآب سوادکوه کشف شد، این راننده محموله شش خودرویی را از بابل به مقصد تهران بارگیری کرد، اظهار داشت: درمسیر با فردی آشنا شد که پس از تخلیه بار در تهران ماشینی را از تهران به شمال انتقال دهد که متأسفانه با درگیری با این فرد با راننده با ۲۶ضربه چاقو به قتل رسید.

سردار جعفری نسب با اعلام اینکه خودرو در قائم‌شهر رهاشده و خودروهای حامل نیز به سرقت رفته بود، افزود: با تشکیل یک گروه از چهار شهرستان کمتر از ۲۴ ساعت دو فرد در قایم شهر، یک فرد در بابل و فرد دیگری در آستارا که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه پس از دستگیری این فرد به قتل راننده شرکت کاله در سال گذشته اعتراف کرد، تصریح کرد: قاتل و همدستانش تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه به بحث آدم‌ربایی پسربچه ۹ ساله در بابلسر اشاره کرد و افزود: این آدم‌ربایی توسط یک گروه سه نفرِ غیربومی در این شهرستان انجام شد که ظرف مدت چهار روز این باند شناسایی و کودک به خانواده تحویل داده شد.

سردار جعفری نسب به توریستی و گردشگر پذیر بودن مازندران اشاره کرد و اذعان داشت: بسیاری از تبهکاران و سارقین حرفه‌ای با اقامت در برخی شهرستان‌های این استان اقدام به شناسایی متمولین کرده و در ساعت‌های خاصی اقدام به سرقت در منازل و گاوصندوق‌ها می‌کنند و در این زمینه یک باند با ۴۲ فقره سرقت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جعفری نسب آمار شش ماهه نخست سال جاری را کشف یک‌تن و ۶۴۲ کیلو انواع مواد مخدر، دستگیری هفت هزار و ۴۷۰ نفر، متلاشی شدن ۱۰۹ باند مواد مخدر و اجرای هزار و ۳۳۴ طرح برای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر بیان کرد و افزود: دو کارگاه شیشه در استان شناسایی و منهدم شد، ۹۴۰ خودروی قاچاقچیان مواد مخدر توقیف، ۳۳ هزارو ۲۶۲ انواع قرص‌های مخدر، ۱۸ هزار قبضه سلاح و ۶۰۰ معتاد به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند بزرگ سه تا ۱۱ نفره کیف‌قاپی، سرقت خودرو و غیره خبر داد. و در خصوص ایام و عزاداری ماه محرم گفت: طرح‌هایی در حوزه امنیت، انتظامی و ترافیکی در این ماه اجرا می‌شود.

سردار جعفری نسب بابیان اینکه افرادی تحت عنوان همیاران محرم هیئت‌های عزاداری را در این شب‌ها فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: ۵۰۰ پلیس افتخاری زن در ساری به ارشاد بانوان بی‌حجاب یا بدحجاب می‌پردازند. /مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.